Zaawansowanie prac projektowych


Zaawansowanie prac projektowych (PB):


Zaawansowanie prac projektowych (PW):




Zaawansowanie finansowe

94,36% Aktualnej Kwoty Kontraktowej
w tym: 1% (PŚP nr 1 - zaliczka), 9% (PŚP nr 2 - zaliczka)



Zaawansowanie robót

Postęp: 94%





Roboty Drogowe

Postęp: 91%

- Wykopy: 97,39%
- Nasypy: 97,73%
- Podbudowa zasadnicza z AC: 99%
- w-wa wiążąca z AC: 100%
- w-wa ścieralna SMA: 92%
- bariery: 70%




Roboty Branżowe

Postęp: 90%

- Wodociągi: 99%
- Kanalizacja sanitarna: 100%
- Kanalizacja deszczowa: 90%
- Melioracja: 92%
- Energetyka: 100%
- Teletechnika: 100%
- SRK: 100%
- SZR: 72%
- Kanalizacja Sanitarna MOP Jaczków: 100%
- Rozbiórki: 100%
- Wycinka drzew: 100%
- Kanał technologiczny: 90%
- Budynki: 99%
- GAZ: 100%



Roboty Mostowe

Postęp: 99%





Przepusty

Postęp: 97%





Przejścia dla zwierząt

Postęp: 97%





Roboty Tunelowe

Postęp: 97%



Tunel TS-26

Postęp: 97% (KONSTRUKCJA)

- Wykop (portale): 100%
- Drążenie (kalota): 100%
- Obudowa wstępna (kalota): 100%
- Drążenie (sztrosa): 100%
- Obudowa wstępna (sztrosa): 100%
- Obudowa ostateczna: 100%
- Kapy chodnikowe: 100%
- Krawężniki: 100%
- Podbudowa BA: 100%
- systemy / wyposażenie: 97%

Tunel TS-32

Postęp: 98%

- Wykopy: 100%
- Fundamenty - 100%
- Beton Ściany - 100%
- Beton Kalota - 100%
- Systemy / wyposażenie - 97%
- Zasypka tunelu: 100%
- Podbudowa BA - 100%
- Nawierzchnia betonowa: 100%



Zaawansowanie czasowe

Postęp: 96,99%
(od 17.10.2018 do czasu ukończenia 12.07.2024)


Kamienie milowe

Tygodniowy plan zaawansowania

Maj 2024 - ⇅

Tydzień 29.04 - 05.05.2024

BRANŻA DROGOWA

Ogrodzenia:
Montaż siatki: S3 50+900 – 51+220 – strona prawa, S3 50+662 – 50+750 – strona lewa;

Betonowanie słupków:
S3 49+120 – 49+550 – strona lewa, S3 49+250 – 49+540 – strona prawa;

Porządkowanie terenu:
S3 40+300 – 41+300 – strona prawa, S3 50+900 – 51+220 – strona lewa;

Bariery energochłonne:
Montaż bloków kotwiących - 10 szt.;

Rozciąganie lin:
S3 50+190 do 46+170 - 900 mb;

Montaż siatek:
PG-29, WS-30, WS-31, WS-33, WS-35, WS-36, N2/W2/A; 0+000 - 0+092 – D19 str. Prawa; 0+000 - 0+092 – D19 str. Lewa; 0+298 - 0+402 – D17 str. Prawa; 0+307 - 0+402 – D17 str. Lewa; 0+299 - 0+339 – D14 str. Prawa; 0+295 - 0+341 – D14 str. Lewa; 0+128 - 0+240 – D2 str. Prawa; 0+128 - 0+240 – D2 str. Lewa; 0+162 - 0+227 – DD38+491 str. Lewa; 0+158 - 0+227 – DD38+491 str. Prawa; 0+342 - 0+442 – DD38+491 str. Lewa; 0+342 - 0+438 – DD38+491 str. Prawa; H1/W3/A - 0+227 - 0+239 – DD38+491 str. Lewa; 0+330 - 0+342 – DD38+491 str. Lewa; 0+227 - 0+239 – DD38+491 str. Prawa ; 0+330 - 0+342 - DD38+491 str. Prawa; 0+287 - 0+299 – D14 str. Prawa; 0+283 - 0+295 – D14 str. Lewa; H2/W3/A - 0+239 - 0+259 – DD38+491 str. Lewa; 0+239 - 0+259 – DD38+491 str. Prawa; 0+309 - 0+330 – DD38+491 str. Lewa; 0+309 - 0+330 – DD38+491 str. Prawa; 0+264 - 0+287 – D14 str. Prawa; 0+264 - 0+283 – D14 str. Lewa;

Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm - KR7
Sekcja III - TG km 49+050 – 49+100 przejazd awaryjny

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7
Sekcja II D11; DD46+776 km 0+000 – 0+344; Sekcja III - D15 km 0+000 – 0+154; DP3465D km 0+000 – 0+098; D16 km 1+440 – 1+714; D14 zjazdy; D16 zjazdy; TG km 49+050 – 49+100 przejazd awaryjny

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 15cm ciąg pieszo rowerowy
Sekcja I - BZT1 wokół budynku Sekcja II; DD km 44+702

Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych
Sekcja I; Zbiornik ZB1.2; D2 wykop pod umocnienia rów; Sekcja II Rów opaskowy Portal Południowy; Sekcja III - MOP PN; D11, TG km 49+050 – 49+100 PA

Wykonanie nasypów
Sekcja I - D4 zjazdy; D4 makroniwelacja; TG km 41+400 makroniwelacja; TG km 41+950 makroniwelacja; Sekcja III - MOP WSCH makroniwelacja; D12; D16 makroniwelacja

Humusowanie
Sekcja II - TG km 48+570/48+660 (skarpa, pobocze) str. L; TG km 47+930/48+100 (teren płaski, pod WS31); D10 km 0+200/0+460 (skarpa, przeciwskarpa) str. L; WD27 km 0+150/0+300 (skarpa) str. P; Sekcja III - TG km 49+320/49+540 (teren płaski) str. P; TG km 49+120/49+280 (teren płaski) str. P; D14 km 0+860/1+150 (skarpa, przeciwskarpa, teren płaski) str. L; D14 km 0+000/0+340 (skarpa, przeciwskarpa, rów) str. L + P

Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11 W gr. 5cm - KR 1
Sekcja II - D5 0+000 – 0+195; DD 44+702,80 0+320 – 0+368

Odwodnienie liniowe
Sekcja I – 20mb; Sekcja II – 30mb; Sekcja III oraz MOP – 74mb

Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 20 cm - KR1
Sekcja I - TG km 420+900 plac do zawracania

Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S; gr. 4cm - KR 1
Sekcja III - DD 53+798,80 km 0+000 – 0+135; DD 53+798,80 km 0+181 – 0+464

Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA 11 S; gr. 4cm - KR 7
Sekcja I - TG km 38+248 – 38+988 str. L; TG km 40+845 – 42+050 str. P; WD22; Sekcja II - TG S3 km 48+520 – 48+540 PA; Sekcja III - TG S3 49+950 – 50+040 PA

BRANŻA MOSTOWA:

P-04.2 - umocnienia z kostki,
P-01.3, MM-02 - montaż schodów skarpowych,
MM-03 - montaż półek dla zwierząt
WS-33 - zakończono montaż siatki ochronnej zabezpieczającej przed upadkiem
WS-31 - prace porządkowe; naciąg lin stalowych barier wewnętrznych
WS-35 - naciąg lin stalowych barier wewnętrznych
WS-36 - montaż instalacji oświetlenia docelowego skrzynek; naciąg lin stalowych barier wewnętrznych
MM-05 - umocnienie skarpy kostką betonową
WS-37 - wykonano naciąg lin stalowych barier wewnętrznych

BRANŻA TUNELOWA:

Tunel TS-26
- zasypka Portal północny, południowy; wykonywanie koszy gabionowych portal N, S; wykonanie materacy na portalu S, N;
Tunel TS-32
- zakończono wykonanie zasypek tunelu; trwa humusowanie; trwa wypełnianie szczelin dylatacyjnych; trwają prace związane z kosmetyką konstrukcji; trwa montaż poręczy schodów skarpowych; zakończono montaż korytek ściekowych za ścianami portalowymi;

SYSTEMY:

Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli - Hydrofornia
TS-32, TS-26: Kanalizacja TS-32 - montaż wylotu kolektora;
SYSTEM ZASILANIA W EN. EL. URZ. TUNELOWYCH - NISKIE NAPIĘCIE
Tunel TS-26 - uruchomienie systemu niskiego napięcia; Tunel TS-32 - montaż okablowania niskiego napięcie.
SYSTEM ZASILANIA AWARYJNEGO
Tunel TS-26- montaż system eCall, Uruchomienie systemu zasilania awaryjnego, montaż okablowania zasilania awaryjnego; Tunel TS-32 - montaż okablowania zasilania awaryjnego.
SYSTEM MONITORINGU WIZYJNEGO I WIDEODETEKCJI
Tunel TS-26 - montaż szaf SZS, montaż szaf SZ-CZT, montaż ściany wizyjnej.
SYSTEM STEROWANIA RUCHEM
Tunel TS-26 - montaż znaków zmiennej treści, montaż sygnalizatorów, montaż bramownic; Tunel TS-32 - montaż znaków zmiennej treści, montaż sygnalizatorów, montaż bramownic.
PUNKTY ALARMOWE
Tunel TS-26 - montaż interkomów; Tunel TS-32- montaż interkomów.
SYSTEM OGRZEWANIA WJAZDÓW DO TUNELI
Tunel TS-26 - montaż mat grzewczych; Tunel TS-32: - montaż mat grzewczych.

ROBOTY BRANŻOWE:

Budowa kanalizacji deszczowej - wykonywanie robót na Zlewni nr 15; wykonywanie robót na Zlewni nr 16.
Elektroenergetyka – oświetlenie - oświetlenie WS-31.
Budowa kanału technologicznego - KT 42+240 - Wypełnienie poprzeczki KTp1 (3xhdpe40, 1xWMR);KT 49+320 - Wypełnienie poprzeczki KTp1 (3xhdpe40, 1xWMR); KT 51+760 - Wypełnienie poprzeczki KTp1 (3xhdpe40, 1xWMR).
Przebudowa urządzeń wodnych i cieków - R_51+530.
Kwiecień 2024 - ⇅
Marzec 2024 - ⇅
Luty 2024 - ⇅
Styczeń 2024 - ⇅
Grudzień 2023 - ⇅
Listopad 2023 - ⇅
Październik 2023 - ⇅
Wrzesień 2023 - ⇅
Sierpień 2023 - ⇅
Lipiec 2023 - ⇅
Czerwiec 2023 - ⇅
Maj 2023 - ⇅
Kwiecień 2023 - ⇅
Marzec 2023 - ⇅
Luty 2023 - ⇅
Styczeń 2023 - ⇅
\\\ Tygodniowy plan zaawansowania - lata 2022-2020